Saturday, September 22, 2007

星期六湊兩個

今日又係我一個湊兩個既日子。
已有大半年無同阿仔去公園玩﹐今日覺得應該可以 handle 到﹐女女又唔係好扭。
因為仔仔唔鐘意行路﹐所以要推架大車同揹女女。
行過公園﹐阿仔已經係噤叫玩玩玩﹐落左車就走過不停。
我就放女女坐車﹐推住車仔追阿仔﹐場面勁搞笑。
又無帶相機﹐只係用電話影相。
依家阿仔開始敢擒﹐我仲驚過佢﹐我又要睇住個女﹐系下面係噤捐來捐去睇住系上面跑緊既馬騮仔。不過有 d 高 d 既﹐阿仔都話怕怕唔玩﹐都仲識驚。
玩完就去 queens center 食 lunch﹐落到 foodcurt 阿仔有叫玩玩﹐我就話食完野先。
當然食完又俾佢玩多陣﹐玩完又話要坐電動車﹐坐左3蚊先肯走。
返屋企時更係要俾返車仔阿仔坐啦﹐唔係有排抱。
女女只可以好無奈噤俾人調來調去﹐其間訓左半個鐘﹐都 ok﹐無扭計。







No comments: