Sunday, September 16, 2007

哥哥哭妹妹笑

女女的 passport 相﹐睇左之後第一感覺係“點解感肥架”。 d 污點係 scanner 問題﹐張相係好靚既。 Passport 係未整﹐影定先 jer。

今日去左 babierus 買野﹐又想睇下 d double 車仔﹐點知一試阿仔唔肯落車﹐仲要係噤喊要坐呢部﹐因為可以同妹妹坐。呢架係最平架啦﹐80蚊﹐但我地真係唔想徙錢﹐屋企已有兩架 individual﹐地方又細﹐奈何阿仔真係唔願走路﹐我都仲係考慮緊買唔買。

妹妹做咩噤開心﹖因為媽咪打乞嗤﹐妹妹覺得好過隱﹐跟住我扮打乞嗤好多次﹐佢都仲係笑得好開心﹐笑到傻左。正傻妹。

Edison:嗚嗚嗚﹐抱抱
打死都唔願行路﹐真係抱都抱到手軟。

Sophia: 喂﹐我流口水啦﹐仲唔快 d 幫我抹﹐仲掛住影。
同妹妹爭野玩﹐仲要擺個靚 pose 影相﹐真係唔係好哥哥﹐噤招積。

睇下隻腳﹐曲到噤都仲係噤轉﹐我真怕哥哥坐爛左﹐妹妹無得玩。

臨訓覺﹐就話要餵虎虎飲奶奶﹐仲要幫佢包片片先訓 wor﹐吹漲。

1 comment:

Anonymous said...

果架DOUBLE STROLLER我都有睇過﹐但唔知好似妹妹噤細都坐得﹐係咪有得訓落黎架?