Thursday, October 4, 2012

Facebook IV

06/10/2012
me: 你地大個會唔會同我住架
哥:我唔知道
妹:會,唔系我會好 miss 你架
哥:我真系唔知道 (O.o 生仔 wor)
me: 噤你地大個會唔會 visit 我架
哥:會
妹:會,不過你要俾錢我
me: 下???點解我要俾錢你 visit 我???
妹: 因為我要好多錢俾你買 house! 你鍾意咩色既 house 呀?rainbow color? chimney 要咩色呀?rainbow color? window 呢?
no matter what, i ♥ you both forever!


06/22/2012
今日死蠢既我去麻麻度接妹妹時賴低左個電話
差唔多到學校時先醒起,妹妹就好 upset 驚我要番轉頭,又趕唔切 moving up ceremony,又問幾點啦,又話不如同拒去學校ceremony 先再番去麻麻度 -_-
妹妹,當然系你大日子行先啦,好彩記得帶相機!




06/23/2012
after ceremony yesterday, TODAY sophia kept saying she's going to kindergarten, she's big girl, she can do everything on her own!

07/02/2012
妹妹為左“神”同老豆鬧交
妹妹話有同學仔 sunday 去 church,妹妹又想去
妹妹堅持話 god creates everything! god is invisible, god made the bridge, god made the building, god made the road, etc
老豆緊系唔 buy 啦

妹妹,你有你信神,我都有權唔信架嘛,講下講仲要喊
我最多可以星期日帶你去 children worship


07/18/2012
妹妹無意中見到我銀包有張driver license,佢好似發現新大陸問係邊個!
我:乜唔似我 mer
妹:唔似,真係你?
我笑問:有乜唔似先?靚啲定醜啲?
妹:依家靚啲,你點整架?
妹妺,我真係冇整架


07/24/2012
妹妹 lur 哥哥一齊玩
妹: 哥哥,so what do u want to play?
哥:nothing
妹:nothing 系咩野?點玩架? (玩野!)
哥:我話我唔玩!
妹:唔玩系咩野?我唔識玩 wor!!
麻咪聽完笑死左 LOL



08/08/2012
沒有盛大生日會,但有開心既家人同好味既蛋糕,哥哥大個仔啦!
平時唔多食蛋糕既哥哥今晚食好大件 =)

08/28/2012

因為未開學兼我地要開工,兩隻馬騮去麻麻度過夜。
今日放工過去,妹妹見到我系噤攬系噤錫,哥哥都話好掛著我。。兩日嗟,真冤氣 (好鬼 sweet 就真)。。。仲要護送我上車,幫我閂車門, 回望 bye bye 幾十次,不過又唔會扭計要番屋企,因為麻麻都好錫佢地
依家夜晚真系好靜。。。。


08/29/2012
妹妹一早七點幾 call 我叫我來睇佢又話好掛住我,就算約左
舊同學,都要黎睇下寶貝先....中午又叫我做咩番工, 番工點會有錢?


09/05/2012
no pay 兼俾人話都要請假,就為左寶貝開學日!
妹妹第一日返 public school,雖然有晒 pre-school 經驗,雖然同班有朋友仔陪,雖然放學有哥哥陪坐 school bus, 雖然 after school 系之前既 pre-school 同一間 facility,雖然妹妹話唔驚。。。但。。。我真系好緊張。。。希望唔好失眠

哥哥第一日返 kindergarten 我都系好緊張,不過第一日有得陪入課室,佢又定 d 我又安心 d

好彩聽日系請左假,原來第一日都好忙,一個半日一個成日,接完第一個又要 orientation 跟著又接第二個。。。have fun!

09/23/2012

點樣開解我家小妹妹?最近變得痴身,又話要同我訓,又話唔想返學,話唔鍾意坐 yellow table,鍾意 blue & green, 人地小朋友曳曳掉左去綠色台,又問點解佢唔可以掉,又話食 lunch 要排好耐唔鍾意排隊,一陣又話唔鍾意 curly hair 老師。。。我以為佢俾人蝦,佢又話無。。。

09/27/2012
笑死我咩, 寶貝仔


10/01/2012
爹:點解你噤得意既?
妹:點解我食噤多野,噤肥噤得意
爹:噤 daddy o甘肥,得唔得意呀?
妹:no, 你好 ugly!!
笑死我!!!


10/04/2012
響街度見到一個又肥又可愛既 bb 女
媽: 哇,個 bb 好得意wor
妹:系 wor, 點解你唔生一個,噤得意
媽 (O_o 耍-ing):唔系 wor, 你仲得意啦
妹:唔系! 系個 bb 得意 d
媽: 你得意 d, 我噤鍾意你......... (繼續耍)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10/06/2012
Happy Birthday to EE!

10/06/2012
Pushing Sophia to nap
She said she doesn't want to be fat! If nap, then will eat more later, and will be 好肥!

No comments: