Sunday, June 3, 2012

飲苦茶

哥哥就黎七歲啦,但仍然唔識自己起身去廁所。
他的醫生講過七歲仲系噤就要睇專科。
我實在唔願意。所以我地決定帶哥哥睇中醫。
中醫話哥哥腎虛,要戒口。寒涼食物,牛奶,生冷食物,全部都要戒。
最慘系要飲苦茶。
我噤大個女,自己都未睇過中醫,但就飲過苦茶,真系好好好苦。
哥哥未飲,我都已經驚 定先。
第一啖,哥哥喊左出黎。睇見都心痛。
之後一碗分兩次飲,二十分鍾內飲晒。我真系俾個叻佢!

哥哥一直都唔想用片片,我都盡量自己起身叫佢去廁所。但有時真系累得不似人形,自己都起唔到身!
希望哥哥快 d 好,唔洗飲苦茶,唔洗用片片!

No comments: