Tuesday, October 9, 2007

Long Weekend

Columbus Day 拿了 personal day off。
三天﹐三天早上都去飲茶﹐ 第三天我已不想吃那些點心。
10/6 係阿妹的生日﹐晚上到朋友家打邊爐﹐之後再去唱 K。
我有差不多一年沒去過唱 K﹐當晚玩得很盡興。

仔仔已好好多﹐也乖了﹐開始肯自己走路﹐不用經常叫抱。也沒以前那麼扭計。
女女就一般﹐沒再發燒﹐嘔吐亦少了﹐就是吃得很慢。

依家仔仔唔怕聞機﹐一咳得勢利我就用﹐真係比食藥更快見效。

攬攬攬﹐哥哥成日都想抱妹妹。

妹妹打赫嗤﹐哥哥第一時間那紙巾幫妹妹抹。真乖。

哥哥仲要同妹妹睇書﹐仲要整個喊的表情去解釋幅圖﹐真搞笑。

哥哥成日都要拖妹妹隻手仔。

哥哥﹕ 一齊手拖手睇電視

哥哥﹕ 妹妹﹐拖啦拖啦

妹妹開始識坐﹐成日都要坐直。

女女笑得好開心﹐我最希望就係女女以後都噤開心。
係都要著媽咪件衫﹐著到唔知似乜。

跟住又要著妹妹對鞋﹐著唔到系度喊﹐無佢乎。


雖然要兼顧工作及照顧小朋友﹐但見著他們開心的成長我的疲勞跟本不算甚麼。
無論有多辛苦﹐我知道一定會捱過﹐最緊要有兩個寶貝在旁。
I love Edison & Sophia!!

No comments: