Wednesday, August 22, 2007

腸胃炎

阿仔又病喇。
尋日肚瀉左3次﹐諗住今日再瀉就睇醫生。
點知 daycare 打黎話發燒﹐嚇死我。
老豆拿拿聲帶阿仔去睇醫生﹐結果係腸胃炎﹐最多燒三日。
仲要係好小事﹐去 daycare 就一定會有﹐仲會唔只一次。
我其實係好膽心﹐有邊個做父母既會想睇到自己子女有病。
我仲不停問自己﹐應唔應該自己湊返﹖應唔應該噤早送阿仔去 daycare﹖少左 d 親子時間﹐對阿仔阿女黎講好定唔好﹖我好迷茫﹐我返工既推動力係來自兩個仔女﹐不斷對自己講要努力儲錢買個好 d 地方俾兩個﹐但我做得岩唔岩呢﹖
肥佬無咩意見俾我﹐只係講每個小朋友都會噤樣﹐都會病﹐無咩好膽心。
我好難同佢溝通﹐佢都唔明我既憂慮。
對住兩個老人家都已經好多 conflict﹐仲要佢唔肯去明白我。我好 frustrated。

阿仔今日返 daycare 無再喊﹐仲同我拜拜飛吻。我唔想每次佢習慣左間 daycare 又去重新適應過第二間。聽老師講﹐依家已經食去廁所﹐雖然系屋企仲係唔肯去﹐但已有進步。
我會繼續觀察下呢間 daycare d 衛生﹐希望阿仔唔會再病係無咩可能﹐但都希望佢盡快適應。
辭工湊仔會係我最後既打算。

2 comments:

Anonymous said...

辛苦的媽媽!!加油啊!!可愛的eddy仔快快變健康!!

Anonymous said...

支持你呀,係咁架啦,做呀媽係咁擔心架啦!